20. MDAG
Social media care
20. MDAG
SOCIAL MEDIA CARE


NAJWIĘKSZY POLSKI FESTIWAL FILMOWY, ODBYWAJĄCY SIĘ W OŚMIU MIASTACH ORAZ ONLINE.
Jubileuszowa edycja MDAG przyciągnęła do kin studyjnych a następnie online rzesze fanów kina dokumentalnego! Łącznie w obu częściach festiwalu - kinowej i online - udział wzięło aż 144 483 osób! To ponad sześć tysięcy osób więcej niż w 2022 roku.
Po raz czwarty festiwal odbył się w formie hybrydowej, łącząc 10 dni części stacjonarnej w kinach (od 12 do 21 maja) z częścią online - ponad 120 filmów było dostępnych na mdag.pl w dniach 23 maja - 4 czerwca. Podczas części online odbyły się wirtualne dyskusje i wydarzenia na żywo, w tym Otwarcie Miesiąca Dumy towarzyszące tegorocznej sekcji poświęconej osobom nieheteronormatywnym - We’re Here, We’re Queer, które było najpopularniejszym tegorocznym wydarzeniem online. TikTok we współpracy z festiwalem zorganizował spotkania z młodymi twórcami na profilu Millennium Docs Against Gravity.
Warsztaty, dyskusje i dyżury psychologiczne w ramach Safe Space, sekcja VR oraz wystawy plakatów i rysunków w przestrzeniach kin festiwalowych, jubileuszowe pokazy 20 filmów na 20-lecie Millennium Docs Against Gravity, nowe sekcje i niedstanadarowe wydarzenia towarzyszące, jak warsztaty tańca czy drag show - to tylko niektóre nowości prezentowane podczas 20. edycji festiwalu. Wraz z bogatym programem filmowym przyciągnęły tłumy do kin w ośmiu miastach festiwalowych - Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy i Lublinie.
Autorem identyfikacji wizualnej 20. MDAG jest Bartek Bojarczuk ze Studia Illcat (IG: @ill.cat). Z przygotowanymi materiałami wspaniale się pracowało, idealnie współgrały małymi detalami między sobą, a podczas Festiwalu ich plastyczność i dostosowanie się do bieżących potrzeb była nieoceniona.








VIDEO ✺
REZULTAT
Prace nad Festiwalem rozpoczynają się już w lutym, gdzie powoli ujawniamy tytuły filmów, nadchodzące sekcje oraz wydarzenia. Od tego momentu social media intensywnie działają, publikując po kilka informacji dziennie. Podczas trwania samego Festiwalu działa Biuro Prasowe, gdzie codziennie pracowaliśmy nad publikowanym contentem.
W tym roku został pobity rekord o ponad 255 tys. w porównaniu z zeszłoroczną edycją Festiwalu! Łączny zasięg w social mediach (Facebook, Grupa na Facebooku, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter) wyniósł:
3 529 134 mln!
NASTĘPNY PROJEKT
W CENTRUM KOMIKSU ✺
NAJWIĘKSZY POLSKI FESTIWAL FILMOWY, ODBYWAJĄCY SIĘ W OŚMIU MIASTACH ORAZ ONLINE.
Jubileuszowa edycja MDAG przyciągnęła do kin studyjnych a następnie online rzesze fanów kina dokumentalnego! Łącznie w obu częściach festiwalu - kinowej i online - udział wzięło aż 144 483 osób! To ponad sześć tysięcy osób więcej niż w 2022 roku.
Po raz czwarty festiwal odbył się w formie hybrydowej, łącząc 10 dni części stacjonarnej w kinach (od 12 do 21 maja) z częścią online - ponad 120 filmów było dostępnych na mdag.pl w dniach 23 maja - 4 czerwca. Podczas części online odbyły się wirtualne dyskusje i wydarzenia na żywo, w tym Otwarcie Miesiąca Dumy towarzyszące tegorocznej sekcji poświęconej osobom nieheteronormatywnym - We’re Here, We’re Queer, które było najpopularniejszym tegorocznym wydarzeniem online. TikTok we współpracy z festiwalem zorganizował spotkania z młodymi twórcami na profilu Millennium Docs Against Gravity.
Warsztaty, dyskusje i dyżury psychologiczne w ramach Safe Space, sekcja VR oraz wystawy plakatów i rysunków w przestrzeniach kin festiwalowych, jubileuszowe pokazy 20 filmów na 20-lecie Millennium Docs Against Gravity, nowe sekcje i niedstanadarowe wydarzenia towarzyszące, jak warsztaty tańca czy drag show - to tylko niektóre nowości prezentowane podczas 20. edycji festiwalu. Wraz z bogatym programem filmowym przyciągnęły tłumy do kin w ośmiu miastach festiwalowych - Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Bydgoszczy i Lublinie.
Autorem identyfikacji wizualnej 20. MDAG jest Bartek Bojarczuk ze Studia Illcat (IG: @ill.cat). Z przygotowanymi materiałami wspaniale się pracowało, idealnie współgrały małymi detalami między sobą, a podczas Festiwalu ich plastyczność i dostosowanie się do bieżących potrzeb była nieoceniona.








VIDEO ✺
REZULTAT
Prace nad Festiwalem rozpoczynają się już w lutym, gdzie powoli ujawniamy tytuły filmów, nadchodzące sekcje oraz wydarzenia. Od tego momentu social media intensywnie działają, publikując po kilka informacji dziennie. Podczas trwania samego Festiwalu działa Biuro Prasowe, gdzie codziennie pracowaliśmy nad publikowanym contentem.
W tym roku został pobity rekord o ponad 255 tys. w porównaniu z zeszłoroczną edycją Festiwalu! Łączny zasięg w social mediach (Facebook, Grupa na Facebooku, Instagram, TikTok, LinkedIn, Twitter) wyniósł:
3 529 134 mln!