21. MDAG
Social media care
21. MDAG
SOCIAL MEDIA CARE


NAJWIĘKSZY POLSKI FESTIWAL FILMOWY, ODBYWAJĄCY SIĘ W SIEDMIU MIASTACH ORAZ ONLINE.
Po raz drugi miałam przyjemność pomagać w komunikacji największemu festiwalowi filmowemu – Millennium Docs Against Gravity. W tegorocznej edycji festiwalu wzięło udział aż 165 255 osób! To ponad 20 tys. osób więcej, niż w 2023 roku. To również najlepszy wynik stacjonarnej edycji w historii festiwalu!
21. MDAG to ogromne wydarzenie liczące ponad 190 najlepszych filmów dokumentalnych z całego świata, zarówno krótko- jak i pełnometrażowych. W samej Warszawie odbyły się 93 spotkania Q&A oraz 34 wydarzenia towarzyszące, w tym: 6 wydarzeń muzycznych oraz 7 wydarzeń edukacyjnych. Widząc niemalejącą popularność „wydarzeń na Facebooku”, które potrafią się nieść organicznie, utworzyłam wydarzenie dedykowane festiwalowi na tej platformie. Zgromadziło ono prawie 10 tys. użytkowników.
Festiwal był obecny w takich kanałach społecznościowych jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X oraz LinkedIn. Komunikacja festiwalu w sieci odbywała się poprzez newslettery i informacje prasowe, media społecznościowe oraz stronę internetową festiwalu. Do tego uzupełnieniem były płatne kampanie. Regularne publikacje, bieżąca analiza, szukanie nowych formatów i zaangażowane treści pozwoliły skutecznie zachęcić do uczestniczenia w Festiwalu w edycji stacjonarnej, jak i tej online.
Dzięki różnorodności moich działań i wieloletniemu doświadczeniu dotarłam do nowych grup odbiorczych i zaprosiłam je na festiwal. Oprócz tego 21. MDAG odwiedzili influencerzy zarówno bardzo zasięgowi, jak i Ci mniejsi, bardziej stargetowani ze względu na tematykę filmów prezentowanych podczas festiwalu.
Ważnym dopełnieniem była identyfikacji wizualna autorstwa Bartka Bojarczuka ze Studia Illcat (IG: @ill.cat). Kolejny rok współpracy przyniósł kolejne zmiany, które pomagają w zbudowaniu marki na skalę światową. Tegoroczny system typograficzny dodał festiwalowi bardzo modnego stylu i świeżości, który był przyjazny i widoczny w social mediach.








VIDEO ✺
REZULTAT
Te i inne działania złożyły się na olbrzymi sukces zasięgowy tegorocznej edycji festiwalu, który przełożył się nie tylko na wyświetlenia, coraz większą rozpoznawalność i świadomość marki, ale i przede wszystkim na rekordową frekwencję w kinach.
Łączny zasięg komunikacji 21. MDAG wyniósł:
11 028 641 mln!
NASTĘPNY PROJEKT
GEORGIE MA SIĘ DOBRZE ✺
NAJWIĘKSZY POLSKI FESTIWAL FILMOWY, ODBYWAJĄCY SIĘ W SIEDMIU MIASTACH ORAZ ONLINE.
Po raz drugi miałam przyjemność pomagać w komunikacji największemu festiwalowi filmowemu – Millennium Docs Against Gravity. W tegorocznej edycji festiwalu wzięło udział aż 165 255 osób! To ponad 20 tys. osób więcej, niż w 2023 roku. To również najlepszy wynik stacjonarnej edycji w historii festiwalu!
21. MDAG to ogromne wydarzenie liczące ponad 190 najlepszych filmów dokumentalnych z całego świata, zarówno krótko- jak i pełnometrażowych. W samej Warszawie odbyły się 93 spotkania Q&A oraz 34 wydarzenia towarzyszące, w tym: 6 wydarzeń muzycznych oraz 7 wydarzeń edukacyjnych. Widząc niemalejącą popularność „wydarzeń na Facebooku”, które potrafią się nieść organicznie, utworzyłam wydarzenie dedykowane festiwalowi na tej platformie. Zgromadziło ono prawie 10 tys. użytkowników.
Festiwal był obecny w takich kanałach społecznościowych jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, X oraz LinkedIn. Komunikacja festiwalu w sieci odbywała się poprzez newslettery i informacje prasowe, media społecznościowe oraz stronę internetową festiwalu. Do tego uzupełnieniem były płatne kampanie. Regularne publikacje, bieżąca analiza, szukanie nowych formatów i zaangażowane treści pozwoliły skutecznie zachęcić do uczestniczenia w Festiwalu w edycji stacjonarnej, jak i tej online.
Dzięki różnorodności moich działań i wieloletniemu doświadczeniu dotarłam do nowych grup odbiorczych i zaprosiłam je na festiwal. Oprócz tego 21. MDAG odwiedzili influencerzy zarówno bardzo zasięgowi, jak i Ci mniejsi, bardziej stargetowani ze względu na tematkę filmów prezentowanych podczas festiwalu.
Ważnym dopełnieniem była identyfikacji wizualna autorstwa Bartka Bojarczuka ze Studia Illcat (IG: @ill.cat). Kolejny rok współpracy przyniósł kolejne zmiany, które pomagają w zbudowaniu marki na skalę światową. Tegoroczny system typograficzny dodał festiwalowi bardzo modnego stylu i świeżości, który był przyjazny i widoczny w social mediach.









VIDEO ✺
REZULTAT
Te i inne działania złożyły się na olbrzymi sukces zasięgowy tegorocznej edycji festiwalu, który przełożył się nie tylko na wyświetlenia, coraz większą rozpoznawalność i świadomość marki, ale i przede wszystkim na rekordową frekwencję w kinach.
Łączny zasięg komunikacji 21. MDAG wyniósł:
11 028 641 mln!