LOMBARD
Social media care
LOMBARD
SOCIAL MEDIA CARE


NAJWIĘKSZY LOMBARD W POLSCE, TO MIEJSCE SPOTKAŃ I POMOCY.
Pełnometrażowy debiut Łukasza Kowalskiego sztormem podbił polskie kina! Wyświetlany w ponad 50 kinach w kraju, uwielbiany przez widownię i krytyków. "Lombard" to zwycięzca Orłów 2023 w kategorii filmu dokumentalnego oraz zwycięzca największego festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity.
"Lombard" to poruszająca i pełna humoru komedia dokumentalna o ludziach, którzy walczą o przetrwanie, pomagając jednocześnie bardziej potrzebującym. Jola i Wiesiek to para w życiu i biznesie z Bytomia. Wraz z trójką swoich pracowników prowadzą prawdopodobnie największy lombard w Europie.






VIDEO ✺
REZULTAT
W tym przypadku lekki i przykuwający uwagę content pozwolił dotrzeć do osób, które potencjalnie niezainteresowane filmem dokumentalnym, wybiorą się na seans. Byliśmy świadomi wysokich walorów artystycznych filmu i jego uniwersalności, dlatego postawiliśmy na kilka grup odbiorczych i wsparliśmy je płatnymi reklamami. Dodatkowo, w ramach promocji powstała akcja z kinami studyjnymi #Zkinadolombardu oraz premierowy event w Warszawie.
LICZBY NIE KŁAMIĄ
WYŚWIETLENIA REKLAM: 2 164 005
ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA: 1 457 054
NASTĘPNY PROJEKT
W CENTRUM KOMIKSU ✺
NAJWIĘKSZY LOMBARD W POLSCE, TO MIEJSCE SPOTKAŃ I POMOCY.
Pełnometrażowy debiut Łukasza Kowalskiego sztormem podbił polskie kina! Wyświetlany w ponad 50 kinach w kraju, uwielbiany przez widownię i krytyków. "Lombard" to zwycięzca Orłów 2023 w kategorii filmu dokumentalnego oraz zwycięzca największego festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity.
"Lombard" to poruszająca i pełna humoru komedia dokumentalna o ludziach, którzy walczą o przetrwanie, pomagając jednocześnie bardziej potrzebującym. Jola i Wiesiek to para w życiu i biznesie z Bytomia. Wraz z trójką swoich pracowników prowadzą prawdopodobnie największy lombard w Europie.






VIDEO ✺
REZULTAT
W tym przypadku lekki i przykuwający uwagę content pozwolił dotrzeć do osób, które potencjalnie niezainteresowane filmem dokumentalnym, wybiorą się na seans. Byliśmy świadomi wysokich walorów artystycznych filmu i jego uniwersalności, dlatego postawiliśmy na kilka grup odbiorczych i wsparliśmy je płatnymi reklamami. Dodatkowo, w ramach promocji powstała akcja z kinami studyjnymi #Zkinadolombardu oraz premierowy event w Warszawie.
LICZBY NIE KŁAMIĄ
WYŚWIETLENIA REKLAM: 2 164 005
ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA: 1 457 054