LOMBARD

Social media care

LOMBARD

SOCIAL MEDIA CARE

NAJWIĘKSZY LOMBARD W POLSCE, TO MIEJSCE SPOTKAŃ I POMOCY.

Pełnometrażowy debiut Łukasza Kowalskiego sztormem podbił polskie kina! Wyświetlany w ponad 50 kinach w kraju, uwielbiany przez widownię i krytyków. "Lombard" to zwycięzca Orłów 2023 w kategorii filmu dokumentalnego oraz zwycięzca największego festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity.

"Lombard" to poruszająca i pełna humoru komedia dokumentalna o ludziach, którzy walczą o przetrwanie, pomagając jednocześnie bardziej potrzebującym. Jola i Wiesiek to para w życiu i biznesie z Bytomia. Wraz z trójką swoich pracowników prowadzą prawdopodobnie największy lombard w Europie.

VIDEO ✺

REZULTAT

W tym przypadku lekki i przykuwający uwagę content pozwolił dotrzeć do osób, które potencjalnie niezainteresowane filmem dokumentalnym, wybiorą się na seans. Byliśmy świadomi wysokich walorów artystycznych filmu i jego uniwersalności, dlatego postawiliśmy na kilka grup odbiorczych i wsparliśmy je płatnymi reklamami. Dodatkowo, w ramach promocji powstała akcja z kinami studyjnymi #Zkinadolombardu oraz premierowy event w Warszawie.

LICZBY NIE KŁAMIĄ

WYŚWIETLENIA REKLAM: 2 164 005

ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA: 1 457 054

NASTĘPNY PROJEKT

W CENTRUM KOMIKSU ✺

NAJWIĘKSZY LOMBARD W POLSCE, TO MIEJSCE SPOTKAŃ I POMOCY.

Pełnometrażowy debiut Łukasza Kowalskiego sztormem podbił polskie kina! Wyświetlany w ponad 50 kinach w kraju, uwielbiany przez widownię i krytyków. "Lombard" to zwycięzca Orłów 2023 w kategorii filmu dokumentalnego oraz zwycięzca największego festiwalu filmów dokumentalnych Millennium Docs Against Gravity.

"Lombard" to poruszająca i pełna humoru komedia dokumentalna o ludziach, którzy walczą o przetrwanie, pomagając jednocześnie bardziej potrzebującym. Jola i Wiesiek to para w życiu i biznesie z Bytomia. Wraz z trójką swoich pracowników prowadzą prawdopodobnie największy lombard w Europie.

arrow_downward

VIDEO ✺

arrow_downward

REZULTAT

W tym przypadku lekki i przykuwający uwagę content pozwolił dotrzeć do osób, które potencjalnie niezainteresowane filmem dokumentalnym, wybiorą się na seans. Byliśmy świadomi wysokich walorów artystycznych filmu i jego uniwersalności, dlatego postawiliśmy na kilka grup odbiorczych i wsparliśmy je płatnymi reklamami. Dodatkowo, w ramach promocji powstała akcja z kinami studyjnymi #Zkinadolombardu oraz premierowy event w Warszawie.

LICZBY NIE KŁAMIĄ

WYŚWIETLENIA REKLAM: 2 164 005

ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA: 1 457 054

NASTĘPNY PROJEKT

W CENTRUM KOMIKSU ✺