GEORGIE MA

SIĘ DOBRZE

Social media care

GEORGIE MA SIĘ DOBRZE

SOCIAL MEDIA CARE

NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCA KOMEDIA TEJ JESIENI!

Kipiąca energią, zabawna i wzruszająca opowieść o relacji ojca i córki, która otrzymała Nagrodę Główną w konkursie międzynarodowym w Sundance.

Chociaż Georgie ma dopiero 12 lat, potrafi poradzić sobie w każdych warunkach. Po śmierci matki postanowiła udawać, że mieszka z wujkiem. Zarabia na życie, kradnąc rowery z najbliższym kumplem – Alim. Mieszkając na przedmieściach Londynu, nikomu nie może w pełni zaufać. Kiedy nagle pojawia się w jej życiu ojciec, Jason, Georgie nie wita go z otwartymi ramionami. Powoli zaczynają oswajać się ze swoją obecnością i zbliżać, co z humorem ogrywa aktorski duet Loli Campbell i Harrisa Dickinsona (gwiazdy „W trójkącie” Rubena Ostlunda). W efekcie otrzymujemy szaloną historię przyjaciół, którzy przy okazji stają się rodziną.

VIDEO ✺

REZULTAT

Film fabularny, który był odpowiedni dla młodszej widowni i uniwersalny dla dorosłego widza posiadał szerokie grono odbiorców, którego potencjał zasięgowy wykorzystaliśmy w szczególności na TikToku. Oprócz tego postawiliśmy na modny i duży font, nowoczesne grafiki i kolorystykę spójną z plakatem, aby była przedłużeniem świata Georgie.

ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA:

2 076 646 mln

NASTĘPNY PROJEKT

20. MDAG ✺

NAJBARDZIEJ WZRUSZAJĄCA KOMEDIA TEJ JESIENI!

Kipiąca energią, zabawna i wzruszająca opowieść o relacji ojca i córki, która otrzymała Nagrodę Główną w konkursie międzynarodowym w Sundance.

Chociaż Georgie ma dopiero 12 lat, potrafi poradzić sobie w każdych warunkach. Po śmierci matki postanowiła udawać, że mieszka z wujkiem. Zarabia na życie, kradnąc rowery z najbliższym kumplem – Alim. Mieszkając na przedmieściach Londynu, nikomu nie może w pełni zaufać. Kiedy nagle pojawia się w jej życiu ojciec, Jason, Georgie nie wita go z otwartymi ramionami. Powoli zaczynają oswajać się ze swoją obecnością i zbliżać, co z humorem ogrywa aktorski duet Loli Campbell i Harrisa Dickinsona (gwiazdy „W trójkącie” Rubena Ostlunda). W efekcie otrzymujemy szaloną historię przyjaciół, którzy przy okazji stają się rodziną.

arrow_downward

VIDEO ✺

arrow_downward

REZULTAT

Film fabularny, który był odpowiedni dla młodszej widowni i uniwersalny dla dorosłego widza posiadał szerokie grono odbiorców, którego potencjał zasięgowy wykorzystaliśmy w szczególności na TikToku. Oprócz tego postawiliśmy na modny i duży font, nowoczesne grafiki i kolorystykę spójną z plakatem, aby była przedłużeniem świata Georgie.

ŁĄCZNY ZASIĘG W SOCIAL MEDIA:

2 076 646 mln

NASTĘPNY PROJEKT

20. MDAG ✺