W CENTRUM

KOMIKSU

Social media care

W CENTRUM KOMIKSU

SOCIAL MEDIA CARE

HISTORIA KULTOWEGO SKLEPU I PASJI, KTÓRA ZJEDNUJE LUDZI

Sklep z komiksami w Warszawie to jeden z najstarszych w Polsce, który działa nieprzerwanie od początku lat 90-tych. Kuba i jego ojciec prowadzą sklep z niezwykłą pasją i oddaniem, co sprawiło, że warszawskie centrum komiksu stało się miejscem kultowym.

Miejsce to przyciąga różnorodnych czytelników, od zapalonych fanów po samych twórców i wydawców. Historia warszawskiego centrum komiksu jest tak bogata, że na jej podstawie można poznać przemiany rynku wydawniczego w Polsce.

W trzech rozdziałach film pokazuje różne oblicza sklepu - opowieści o właścicielach i ich wiernych klientach, trudach wydawniczych i problemach, z jakimi borykają się sami twórcy. "W centrum komiksu" prezentuje całą paletę barw tego kolorowego świata komiksów.

VIDEO ✺

REZULTAT

Cały Kv nawiązywał do kultury komiksowej, która przyciągała odbiorców. Doskonale znaliśmy grupę docelową filmu i rosnące oczekiwania. Odpowiednio targetowaliśmy płatne reklamy i docieraliśmy do potencjalnie zainteresowanych osób.

W ten sposób seanse podczas Festiwalu Millennium Docs Against Gravity wyprzedawały się w całości, co przełożyło się na rozpoznawalność tego tytułu i zainteresowaniem dystrybutorów. Dzięki temu udało się, aby film po festiwalu został wyświetlany w kinach studyjnych.

WYNIKI REKLAM:

KONWERSJI: 117 654

ZASIĘG: 187 270

WYŚWIETLENIA: 332 298

WYDANA KWOTA NA PROMOCJĘ: 1189,25 ZŁ

ŁĄCZNY ZASIĘG ORGANICZNY: 138 818

NASTĘPNY PROJEKT

LOMBARD ✺

HISTORIA KULTOWEGO SKLEPU I PASJI, KTÓRA ZJEDNUJE LUDZI

Sklep z komiksami w Warszawie to jeden z najstarszych w Polsce, który działa nieprzerwanie od początku lat 90-tych. Kuba i jego ojciec prowadzą sklep z niezwykłą pasją i oddaniem, co sprawiło, że warszawskie centrum komiksu stało się miejscem kultowym.

Miejsce to przyciąga różnorodnych czytelników, od zapalonych fanów po samych twórców i wydawców. Historia warszawskiego centrum komiksu jest tak bogata, że na jej podstawie można poznać przemiany rynku wydawniczego w Polsce.

W trzech rozdziałach film pokazuje różne oblicza sklepu - opowieści o właścicielach i ich wiernych klientach, trudach wydawniczych i problemach, z jakimi borykają się sami twórcy. "W centrum komiksu" prezentuje całą paletę barw tego kolorowego świata komiksów.

arrow_downward

VIDEO ✺

arrow_downward

REZULTAT

Cały Kv nawiązywał do kultury komiksowej, która przyciągała odbiorców. Doskonale znaliśmy grupę docelową filmu i rosnące oczekiwania. Odpowiednio targetowaliśmy płatne reklamy i docieraliśmy do potencjalnie zainteresowanych osób.

W ten sposób seanse podczas Festiwalu Millennium Docs Against Gravity wyprzedawały się w całości, co przełożyło się na rozpoznawalność tego tytułu i zainteresowaniem dystrybutorów. Dzięki temu udało się, aby film po festiwalu został wyświetlany w kinach studyjnych.

WYNIKI REKLAM:

KONWERSJI: 117 654

ZASIĘG: 187 270

WYŚWIETLENIA: 332 298

WYDANA KWOTA NA PROMOCJĘ: 1189,25 ZŁ

ŁĄCZNY ZASIĘG ORGANICZNY: 138 818

NASTĘPNY PROJEKT

LOMBARD ✺