STRATEGIA
KOMUNIKACJI
STRATEGIA
KOMUNIKACJI

TWOJA
MARKA
POTRZEBUJE
PLANU
DAJ JEJ
PRZEMYŚLANĄ
PRZYSZŁOŚĆ
WPŁYWOWY KROK DO EFEKTYWNEJ KOMUNIKACJI MARKI
Strategia komunikacji jest niezbędna dla osiągnięcia sukcesu biznesowego i zbudowania pozytywnego wizerunku marki.
Potrzebujesz planu działania, który pozwoli na skuteczne dotarcie do swojej grupy docelowej i zbudowanie długotrwałych relacji opartych na zaufaniu oraz wartościach.



STRATEGIA UWZGLĘDNIA:
1. Cele komunikacyjne
2. Grupy docelowe
3. Przekaz i sposób komunikacji
4. Budżet
5. Sposób pomiaru efektu


OTWÓRZ SIĘ NA ZMIANY
Warto pamiętać, że strategia jest to długotrwały proces, który powinien być elastyczny i odświeżany.
Dostosowany do zmieniających się warunków, trendów i oczekiwań grupy docelowej.